Polityka Prywatności
Animal Care sp. z o.o. przywiązuje bardzo dużą wagę do przejrzystości działania i ceni podstawowe prawo każdego człowieka do zachowania prywatności. Gwarancja poufności i ochrony Państwa danych jest dla nas ważna, dlatego dokładamy starań, by przyjęte zasady przetwarzania danych odbywały się zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, jak również z poszanowaniem podstawowych praw i wolności oraz zapewniały ich poufność i należyte bezpieczeństwo.
Celem niniejszego dokumentu jest należyte poinformowanie osób odwiedzających naszą stronę internetową o kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, szczególnie wobec treści przepisów o ochronie danych osobowych, w tym rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”).
Użytkownik, który wchodzi na Stronę internetową i korzysta z niej zgadza się na warunki określone w niniejszej Polityce Prywatności.
Adres strony internetowej: https://animalcare.pl/
Dane podmiotu prowadzącego stronę internetową:
Animal Care Sp. z o.o., ul. Zbąszyńska 3, 91-341 Łódź, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000934469, NIP: 9472006090.
Spis treści
- Definicje……………………………………………………………………………………………
- Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych…………………
III. Zakres danych osobowych………………………………………………………………
- Polityka Plików Cookie…………………………………………………………….………
- Definicje
Administrator – oznacza Animal Care Sp. z o.o., ul. Zbąszyńska 3, 91-341 Łódź, wpisana
do Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000934469, NIP: 9472006090, która przetwarza dane osobowe przekazane przez Użytkownika oraz przechowuje i uzyskuje dostęp do informacji w urządzeniach Użytkownika.
Serwis, serwis internetowy – oznacza stronę internetową, pod którą Administrator prowadzi serwis internetowy, działający w domenie https://animalcare.pl/
Użytkownik – oznacza osobę fizyczną lub prawną, która korzysta z serwisu.
Urządzenie – oznacza elektroniczne urządzenie za pośrednictwem, którego Użytkownik uzyskuje dostęp do Serwisu.
Cookie – oznacza dane informatyczne, w szczególności niewielkie pliki tekstowe, zapisywane
i przechowywane na urządzeniach, za pośrednictwem których Użytkownik korzysta ze stron internetowych Serwisu.
- Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Animal Care sp. z o.o. ul. Zbąszyńska 3,
91-341 Łódź, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000934469,
NIP: 9472006090.
Kontakt z Administratorem możliwy jest za pośrednictwem danych korespondencyjnych Administratora oraz pod adresem e-mail: kontakt@animalcare.pl.
Inspektor Ochrony Danych
W celu zagwarantowania najwyższych standardów w zakresie ochrony Pani/Pana danych osobowych w Animal Care Sp. z o.o. wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych – Piotr Kawczyński, z którym kontakt możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: iod@animalcare.pl.
Prawa podmiotu danych
Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych:
- prawo żądania dostępu do treści swoich danych osobowych,
- prawo żądania sprostowania swoich danych osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że dane
są nieprawidłowe lub niekompletne - prawo żądania usunięcia swoich danych osobowych, gdy:
- Pani/Pana dane nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane,
- wycofa Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych a Administrator nie posiada innej podstawy prawnej przetwarzania,
- zgłosi Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych i po stronie Administratora nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania,
- zgłosi Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych na potrzeby marketingu bezpośredniego,
- Pani/Pana dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem,
- Pani/Pana dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego,
- Pani/Pana dane osobowe zostały zebrane w związku ze świadczeniem usług społeczeństwa informacyjnego oferowanych dziecku.
Prawo do usunięcia danych nie dotyczy danych przetwarzanych w oparciu o obowiązujące przepisy prawa lub danych przetwarzanych w celu ustalenia, obrony, dochodzenia ewentualnych roszczeń.
- prawo żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, gdy:
- uzna Pani/Pan, że dane osobowe są nieprawidłowe,
- Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, ale nie chce Pani/Pan, aby zostały one usunięte przez Administratora,
- Administrator nie potrzebuje już Pani/Pana danych osobowych, ale są one potrzebne Pani/Panu do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
- wniesie Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych.
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora a sprzeciw jest uzasadniony przez Pani/Pana szczególną sytuację, - prawo wycofania zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych, przy czym wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem,
- prawo do przenoszenia swoich danych osobowych, gdy dane są przetwarzane
na podstawie zgody lub na podstawie umowy, - prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie https://uodo.gov.pl/pl/83/155 .
Aby skorzystać z wyżej wymienionych praw prosimy o kontakt z Administratorem lub Inspektorem Ochrony Danych. Dane kontaktowe zostały wskazane powyżej.
Przekazywanie danych do państwa trzeciego
Pani/Pana dane osobowe co do zasady nie będą przekazywane do państwa trzeciego
ani organizacji międzynarodowej, jednakże w niektórych sytuacjach może dojść do przekazania danych osobowych do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Nastąpi
to wyłącznie, gdy spełnione zostaną warunki określone w Rozdziale V RODO. W przypadku przekazania danych osobowych do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego Administrator zadba o wszelkie formalności związane z prawidłowym zabezpieczeniem danych osobowych, w tym m.in. stosowania standardowych klauzul umownych przyjętych przez Komisję (UE).
Profilowanie
Administrator nie stosuje profilowania. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny i nie gromadzi danych w sposób umożliwiający analizę preferencji lub zainteresowań użytkowników. Jego celem jest dostarczanie podstawowych informacji o działalności firmy oraz budowanie jej pozytywnego wizerunku. Nie są podejmowane żadne zautomatyzowane decyzje, w tym profilowanie.
Zakres, cel oraz podstawa prawna przetwarzania danych osobowych
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z FUNKCJONOWANIEM SERWISU: INFORMACJA, WIZERUNEK I RELACJE
CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH I PODSTAWA PRAWNA:
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:
- budowania pozytywnego wizerunku Administratora oraz rozszerzania relacji handlowych/biznesowych – na podstawie realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), którym jest zapewnienie obecności i rozpoznawalności firmy w przestrzeni publicznej, promowanie jej działalności oraz nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z potencjalnymi kontrahentami i partnerami biznesowymi;
- przesyłania informacji handlowych o aktualnej ofercie, o produktach i usługach
oraz promocjach – na podstawie realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), którym jest marketing produktów
i usług własnych. Przy czym zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 12 lipca 2024 Prawo Komunikacji Elektronicznej Administrator potrzebuje dodatkowej zgody na wykorzystanie podanych kanałów komunikacji, - ustalenia, dochodzenia oraz zabezpieczenia ewentualnych roszczeń oraz obrony przed tymi roszczeniami – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
OBOWIĄZEK PODANIA DANYCH:
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne
do wykonania powyższych celów.
OKRES PRZECHOWYWANIA:
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do momentu ustania celu, dla którego zostały zgromadzone lub do momentu wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania czy wycofania zgody o ile przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej zgody.
ODBIORCY DANYCH:
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
- podmioty zewnętrzne dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora oraz inne podmioty współpracujące z Administratorem, na mocy stosownych umów, umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych
i organizacyjnych zapewniających ochronę danych, - podmioty z grupy Kapitałowej Pelion,
- podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazywać dane na gruncie obowiązujących przepisów prawa.
Wyrażona zgoda może być w każdym momencie odwołana poprzez kontakt za pośrednictwem danych teleadresowych Administratora lub Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z ZAWARCIEM I REALIZACJĄ UMOWY
CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH I PODSTAWA PRAWNA:
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:
- podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy
oraz przetwarzania danych niezbędnych do wykonania umowy, której jest osoba stroną – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, - realizacji czynności związanych z realizacją umowy – na podstawie realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), którym kontakt, oraz realizacja pozostałych niezbędnych czynności w sprawie wykonania Umowy.
- przesyłania informacji handlowych o aktualnej ofercie, o produktach i usługach
oraz promocjach – na podstawie realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), którym jest marketing produktów
i usług własnych. Przy czym zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 12 lipca 2024 Prawo Komunikacji Elektronicznej Administrator potrzebuje dodatkowej zgody na wykorzystanie podanych kanałów komunikacji, - ustalenia, dochodzenia oraz zabezpieczenia ewentualnych roszczeń oraz obrony przed tymi roszczeniami – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
OBOWIĄZEK PODANIA DANYCH:
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne
do wykonania powyższych celów.
OKRES PRZECHOWYWANIA:
Dane przetwarzane będą przez cały okres podjętych działań i realizacji umowy, a po tym okresie zgodnie z przepisami prawa oraz dla celów związanych z ustaleniem, dochodzeniem bądź obroną wzajemnych roszczeń.
ODBIORCY DANYCH:
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
- podmioty zewnętrzne dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora oraz inne podmioty współpracujące z Administratorem, na mocy stosownych umów, umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych
i organizacyjnych zapewniających ochronę danych, - podmioty z grupy Kapitałowej Pelion,
- podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazywać dane na gruncie obowiązujących przepisów prawa.
Wyrażona zgoda na wykorzystanie podanych kanałów komunikacji może być w każdym momencie odwołana poprzez kontakt za pośrednictwem danych teleadresowych Administratora lub Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH DO CELÓW KONTAKTOWYCH
CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH I PODSTAWA PRAWNA:
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu:
- prowadzenia korespondencji elektronicznej i telefonicznej, w szczególności w zakresie odpowiedzi na pytania skierowane za pośrednictwem wiadomości mailowej, oraz innych dostępnych źródeł kontaktowych – na podstawie realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora 6 ust. 1 lit. f) RODO,
- nawiązania współpracy – na podstawie 6 ust. 1 lit. b) RODO,
- ustalenia, dochodzenia oraz zabezpieczenia ewentualnych roszczeń oraz obrony przed tymi roszczeniami – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
OBOWIĄZEK PODANIA DANYCH:
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wykonania powyższych celów.
OKRES PRZECHOWYWANIA:
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi
na zadane pytanie. Dane osobowe mogą być również w adekwatnym zakresie, pozostawione i przetwarzane przez Administratora dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń do momentu ich przedawnienia, przez okres wymagany przepisami prawa.
ODBIORCY DANYCH:
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
- podmioty dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora
oraz inne podmioty współpracujące z Administratorem, na mocy stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych, - podmioty z grupy Kapitałowej Pelion,
- podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazywać dane na gruncie obowiązujących przepisów prawa.
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH DO CELÓW KONTAKTOWYCH (FORMULARZ KONTAKTOWY)
CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH I PODSTAWA PRAWNA:
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:
- udzielenia odpowiedzi na pytanie skierowane za pośrednictwem formularza kontaktowego, a zatem w celu realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu
w postaci obsługi komunikacji z użytkownikami serwisu – czyli na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, - ustalenia, dochodzenia oraz zabezpieczenia ewentualnych roszczeń oraz obrony przed tymi roszczeniami – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
OBOWIĄZEK PODANIA DANYCH:
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne
dla otrzymywania odpowiedzi na zadane za pośrednictwem formularza kontaktowego pytanie.
OKRES PRZECHOWYWANIA:
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi na zadane za pośrednictwem formularza kontaktowego pytanie. Dane osobowe mogą być również w adekwatnym zakresie, pozostawione i przetwarzane przez Administratora dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń do momentu ich przedawnienia, przez okres wymagany przepisami prawa.
ODBIORCY DANYCH:
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
- podmioty zewnętrzne dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora oraz inne podmioty współpracujące z Administratorem, na mocy stosownych umów, umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych
i organizacyjnych zapewniających ochronę danych, - podmioty z grupy Kapitałowej Pelion,
- podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazywać dane na gruncie obowiązujących przepisów prawa
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH KANDYDATÓW DO PRACY (REKRUTACJA)
CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH I PODSTAWA PRAWNA:
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu:
- podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO) (umowy cywilnoprawne);
- uprawnienie do żądania danych niezbędnych do podjęcia działań przed zawarciem umowy w zakresie wskazanym w art. 221 Kodeksu Pracy (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO);
- w pozostałym zakresie, dobrowolna zgoda na przetwarzanie danych osobowych, która w każdym czasie może być odwołana (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO) oraz art. 9 ust. 2 lit. a) RODO – w przypadku danych szczególnej kategorii;
- spełnienie wymagań na gruncie obowiązujących przepisów prawa w zakresie realizacji uprawnień Pracodawcy, wynikających z Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO);
- weryfikacja kwalifikacji oraz umiejętności kandydatki/kandydata w zakresie adekwatnym
do oferowanego stanowiska pracy oraz ustalenia warunków współpracy – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Prawnie uzasadnionym interesem Administratora jest skuteczna weryfikacja kandydatów do pracy oraz zapewnienie najlepszych i optymalnych zasad współpracy,
- ustalenia, dochodzenia oraz zabezpieczenia ewentualnych roszczeń oraz obrony przed tymi roszczeniami, związanymi z realizacją procesu rekrutacyjnego – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
OBOWIĄZEK PODANIA DANYCH:
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednocześnie ich niepodanie spowoduje, iż otrzymane od Pani/Pana dokumenty aplikacyjne nie będą przez Administratora danych rozpatrywane. Administrator będzie przetwarzał dane osobowe, także w kolejnych procesach rekrutacyjnych, jeżeli wyrazi Pani/ Pan no to zgodę, która może być w cofnięta w dowolnym czasie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
OKRES PRZECHOWYWANIA:
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do prowadzenia procesu rekrutacyjnego – maksymalnie 3 miesiące, licząc od dnia jego zakończenia. W przypadku wyrażenia odpowiedniej zgody w celu prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, dane osobowe będą przechowywane przez okres maksymalnie 12 miesięcy.
ODBIORCY DANYCH:
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
- podmioty dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora
oraz inne podmioty współpracujące z Administratorem, na mocy stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych, - podmioty z grupy Kapitałowej Pelion,
- podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazywać dane na gruncie obowiązujących przepisów prawa.
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH PODWYKONAWCY, PRACOWNIKÓW PODWYKONAWCY LUB OSÓB WSPÓŁPRACUJĄCYCH Z PODWYKONAWCĄ
CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH I PODSTAWA PRAWNA:
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu:
- w przypadku osoby fizycznej, działającej we własnym imieniu (w tym również jako osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą):
- realizacja czynności, związanych ze złożeniem i realizacją zamówienia transportowego – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
- wypełnienie obowiązków prawnych nałożonych na Administratora wynikających
z przepisów prawa podatkowego i rachunkowego – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, - ustalenie, dochodzenie oraz zabezpieczenie ewentualnych roszczeń oraz obrony przed tymi roszczeniami – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
- w przypadku osoby fizycznej, działającej w imieniu firmy (osoby prawnej, jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej):
- realizacja czynności, związanych ze złożeniem i realizacją zamówienia transportowego – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
- wypełnienie obowiązków prawnych nałożonych na Administratora wynikających
z przepisów prawa podatkowego i rachunkowego – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, - ustalenie, dochodzenie oraz zabezpieczenie ewentualnych roszczeń oraz obrony przed tymi roszczeniami – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
- w przypadku pracownika Podwykonawcy lub osób, współpracujących z Podwykonawcą w związku z działaniami, mającymi na celu realizację współpracy/zamówienia:
- kontakt w sprawie realizacji zamówienia transportowego, tj. dla realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,
- wypełnienie obowiązków prawnych nałożonych na Administratora wynikających
z przepisów prawa podatkowego i rachunkowego – na podstawie
6 ust. 1 lit. c) RODO, - ustalenie, dochodzenie oraz zabezpieczenie ewentualnych roszczeń oraz obrony przed tymi roszczeniami – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
OBOWIĄZEK PODANIA DANYCH:
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wykonania powyższych celów.
OKRES PRZECHOWYWANIA:
Dane osobowe będą przetwarzane do momentu ustania celu, dla którego zostały zgromadzone. Dane osobowe mogą być również w adekwatnym zakresie, pozostawione i przetwarzane
przez Administratora dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń do momentu ich przedawnienia, przez okres wymagany przepisami prawa.
ŹRÓDŁO DANYCH:
Pani/Pana dane osobowe jako:
- osoby działającej w imieniu Podwykonawcy mogą zostać udostępnione Administratorowi przez Podwykonawcę w zakresie m.in.: imię (imiona) i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, stanowisko, miejsce zatrudnienia,
- pracownika/współpracownika Podwykonawcy mogą zostać udostępnione Administratorowi przez Podwykonawcę, w zakresie m.in: imię (imiona) i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, stanowisko, miejsce zatrudnienia
ODBIORCY DANYCH:
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
- podmioty dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora
oraz inne podmioty współpracujące z Administratorem, na mocy stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych, - podmioty z grupy Kapitałowej Pelion,
- podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazywać dane na gruncie obowiązujących przepisów prawa.
- obowiązujących przepisów prawa.
III. Zakres danych osobowych
Administrator, za pośrednictwem Serwisu oraz innych form komunikacji zbiera i przetwarza m.in. poniżej wyszczególnione dane osobowe Użytkowników przekazywane podczas procesów rejestracji w Serwisie, realizacji zamówienia lub składania reklamacji:
- Imię
- Nazwisko (dobrowolnie)
- Adres Poczty Elektronicznej (adres e-mail)
- Numer telefonu (dobrowolnie)
- Nazwa i adres URL wykonanej akcji
- Data i godzina wykonywanej akcji
- Adres IP
- Typ i wersja przeglądarki
- System operacyjny
- Referer URL (tj. poprzednio odwiedzana strona).
- Polityka Plików Cookie
Pliki cookies
W momencie, gdy odwiedzasz naszą stronę internetową, gromadzone są pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowiące dane, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym osoby odwiedzającej stronę i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych serwisu. Pliki cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Informacje te są poddawane anonimowej ocenie i nie mogą być i nie są używane do identyfikacji osób odwiedzających stronę internetową. Pliki cookies wykorzystywane są w celu dostosowania zawartości stron internetowych serwisu do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb.
Więcej informacji o plikach „cookies” można znaleźć na stronie https://www.aboutcookies.org/.
Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym użytkownika serwisu pliki cookies
oraz uzyskującym do nich dostęp jest Administrator (Animal Care Sp. z o.o.).
Rodzaje plików cookies
Możemy wyróżnić dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez użytkownika.
Wykorzystanie plików cookies
Pliki cookies funkcjonalne wykorzystywane są w celu dostosowania zawartości stron internetowych serwisu do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb.
W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym użytkownika. Użytkownicy serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu użytkownika serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
Administrator korzysta z danych osobowych zgromadzonych w ramach wykorzystywanych technologii plików cookies niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania serwisu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, dla realizacji celów wyżej wskazanych. Dane pozyskane przez nas za pomocą technologii cookies są przetwarzane do czasu osiągnięcia celów ich zbierania (wskazanych powyżej) lub do czasu zgłoszenia skutecznego sprzeciwu wobec ich przetwarzania, albo do czasu usunięcia cookies z urządzenia końcowego, z którego korzystają użytkownicy łącząc się z naszym serwisem – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi jako pierwsze. W stosunku do danych osobowych gromadzonych za pomocą technologii cookies użytkownikowi przysługują prawa wskazane w rozdziale II niniejszej Polityki Prywatności.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych pozyskanych w związku ze stosowanie funkcjonalnych, analitycznych (innych niż niezbędne) plików cookies jest art. 6 ust. 1 a RODO tj. zgoda na instalację i wykorzystanie plików cookies, zgodnie z ich zastosowaniem przekazanym za pośrednictwem platformy do zarządzania zgodami cookies, wyrażona osobno dla każdej z wymienionych grup plików cookies. W tym przypadku dane przetwarzane są na czas wyrażonej zgody. Dane mogą być również przetwarzane w związku z okresem ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń (do czasu ich przedawnienia).
Google Analytics
W ramach serwisu korzystamy z Google Analytics. Google Analytics wykorzystuje tzw. „cookies”, pliki tekstowe, które są zapisywane na Państwa komputerze i umożliwiają analizę korzystania przez Państwa z serwisu. Wykorzystywana na naszej stronie internetowej usługa została ograniczona do funkcji pomiarowej. Dodatkowo w ramach narzędzi Google Analytics Animal Care Sp. z o.o. korzysta z tzw. User ID. Funkcja ta pozwala m.in. na wyodrębnienie danych konkretnej witryny, z której Państwo korzystacie, w ramach dokonywanych pomiarów, co umożliwia nam dokładniejsze określenie, które z naszych serwisów i w jaki sposób są wykorzystywane przez użytkownika. Google Analytics używa tyko określonej formy piku cookies, która jest przechowywana na komputerze użytkownika i umożliwia analizę korzystania z naszego serwisu.
Administrator serwisu używa tych plików wyłącznie do wewnętrznych badań, w jaki sposób możemy ulepszać usługi, które świadczymy dla użytkowników odwiedzających serwis. Adres IP przekazany przez Państwa przeglądarkę w ramach Google Analytics nie jest łączony z innymi danymi Google.Rodzaje plików cookies:
Nazwa pliku cookies | Rodzaj | Cel | Czas życia cookies | |
_ga | Statystyczne | Służy do rozróżniania użytkowników | 2 lata | |
_gid | Statystyczne | Służy do rozróżniania użytkowników | 24 godziny | |
Blokowanie usług statystycznych Google Analytics
Użytkownik serwisu w każdej chwili może zarządzać swoimi preferencjami dotyczącymi tego typu plikami cookies Google Analytics. Możesz w każdej chwili zrezygnować z zapisywania historii przeglądania za pomocą analitycznych plików cookies. Możliwość zablokowania działania Google Analytics przez użytkownika może być zrealizowana poprzez zainstalowanie opcjonalnego dodatku do przeglądarki dostępnego w tym miejscu.
Zarządzanie plikami cookies
Użytkownik może w każdym czasie zablokować umieszczanie plików cookies na swoim urządzeniu, może być wówczas konieczne ręczne dostosowanie niektórych preferencji za każdym razem, gdy odwiedzasz stronę internetową. Może to również mieć wpływ na funkcjonowanie naszej strony internetowej lub nawet ją zablokować.
Użytkownik może także usunąć wszystkie pliki cookie, które znajdują się już na Twoim urządzeniu, czyszcząc historię przeglądania w przeglądarce. Spowoduje to usunięcie wszystkich plików cookies ze wszystkich odwiedzonych witryn. Pamiętaj jednak, że możesz również utracić niektóre zapisane informacje (np. zapisane dane logowania, preferencje witryny).
Większość przeglądarek pozwala na wyświetlanie oraz zarządzanie, blokowanie i usuwanie plików cookies na stronach internetowych. Możesz samodzielnie zarządzać swoimi uprawnieniami dotyczącymi plików cookies, natomiast musisz pamiętać, że usuwając pliki cookies, wszystkie ustawione przez Ciebie preferencje mogą zostać utracone w tym również możliwość rezygnacji z plików cookies. Poniżej zamieszczamy wskazówki dotyczące sposób zarzadzania plików cookies w popularnych przeglądarkach internetowych
Administrator informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych serwisu.
Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej. Poniżej zamieszczamy wskazówki dotyczące sposób zarzadzania plików cookies w popularnych przeglądarkach internetowych.
Postanowienia końcowe
Niniejsza Polityka prywatności i plików cookies podlegać będzie regularnym przeglądom oraz ewentualnym aktualizacjom, jeśli okaże się to niezbędne z uwagi na nowe lub zmienione przepisy prawa czy nowe lub zmienione wytyczne organów odpowiedzialnych za nadzór nad procesami ochrony danych osobowych, najlepsze praktyki stosowane w obszarze ochrony danych osobowych. Informacja o dacie wejścia w życie Polityki prywatności i plików cookies (także w nowej wersji) będzie umieszczona w treści Polityki prywatności i plików cookies.
Jeśli ma Pani/Pan jakieś pytania dotyczące niniejszej polityki prywatności, prosimy o wysłanie pytań i uwag pod adres: iod@animalcare.pl
Niniejsza Polityka Prywatności obowiązuje od dnia ….2025 r.